donderdag 4 februari 2016

Drizzle

Mijn jas heeft geen capuchon, dat is wat lastig als het regent. Daarom heb ik voor die momenten een hoed. Zodat mijn hoofd droog blijft. Want regen is al niet leuk, maar een nat hoofd door de regen.... brrrrr.


Vanochtend ging ik met de honden lopen en ik zette mijn hoed op, in de veronderstelling dat het regende. Toen ik buiten stond voelde ik echter geen regen, dus ik gooide mijn hoed weer naar binnen.

Eenmaal op pad bleek het dus te drizzelen*: van die hele kleine, fijne, bijna onzichtbare druppeltjes, waar je best erg nat van wordt. Die ik niet gevoeld had... omdat ik nog onder het afdakje stond.

* geen idee of het een bestaand woord is, mijn lief en ik noemen het zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Apple gebruikers kunnen problemen ondervinden bij het plaatsen van een reactie. Excuses daarvoor.

Voor andere gebruikers: de eenvoudigste methode om een reactie te plaatsen: kies EERST een profiel bij 'Reageer als'. Het makkelijkst is Naam/URL. Je naam is gewenst, een URL hoeft niet. Klik op DOORGAAN. Schrijf vervolgens je reactie. Blok en kopieer (Ctrl+C)/bewaar voor de zekerheid je reactie, voor het geval dat het plaatsen niet in een keer vlekkeloos verloopt (mocht dat zo zijn, dan ligt dat niet aan jou!). Bekijk eventueel een voorbeeld van je reactie. Klik vervolgens op 'Publiceren'.
Vergeet niet aan te vinken dat je geen robot bent.

Op voorhand excuses als het plaatsen van een reactie niet in één keer lukt.