donderdag 10 juli 2014

Fotoboek van een verjaardagsfeestje

Ik schreef al eerder over het levensboek dat ik voor mijn broer maakte ter ere van zijn 50e verjaardag.
Hij vroeg mij een fotoboek te maken van zijn feest.
Ik voelde mij vereerd!
Ik sprong dus een heel weekend met mijn camera rond tussen alle feestgangers en volgde mijn broer op de voet. En op de fiets.

Ook dit boek boek is inmiddels klaar.

In verband met privacy van mijn broer en zijn gasten bla-die-bla-die-blie. Enfin, je snapt het wel. De voorkant mag wel. Zie hier.


Eerlijk is eerlijk: ik plaatste ook foto's van twee gasten in mijn boek. Dank voor jullie assistentie T en M!

Deel 3 van deze trilogie over mijn broer is gepland voor 2039. De voorkant is wel al gereed:


2 opmerkingen:

  1. jammer dat er niet meer fotos te zien zijn.
    Sommige waren voor publicatie vatbaar.
    wat dacht je b.v. van JB met Hanna op de trap???? [ met tekst! ]
    ML

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi boek, je hebt er heel veel werk ingestoken!
    Iedereen van de feestgangers die we het laten zien, is er vol lof over!
    Hartelijk dank voor je mooie cadeau!
    Je Broer. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Apple gebruikers kunnen problemen ondervinden bij het plaatsen van een reactie. Excuses daarvoor.

Voor andere gebruikers: de eenvoudigste methode om een reactie te plaatsen: kies EERST een profiel bij 'Reageer als'. Het makkelijkst is Naam/URL. Je naam is gewenst, een URL hoeft niet. Klik op DOORGAAN. Schrijf vervolgens je reactie. Blok en kopieer (Ctrl+C)/bewaar voor de zekerheid je reactie, voor het geval dat het plaatsen niet in een keer vlekkeloos verloopt (mocht dat zo zijn, dan ligt dat niet aan jou!). Bekijk eventueel een voorbeeld van je reactie. Klik vervolgens op 'Publiceren'.
Vergeet niet aan te vinken dat je geen robot bent.

Op voorhand excuses als het plaatsen van een reactie niet in één keer lukt.