donderdag 15 mei 2014

Eerste levensboek gereed!

Vanmiddag was de feestelijke overhandiging van het levensboek dat ik maakte, aan de verteller ervan. Verteller en zijn familie waren er erg blij mee.

In zes gesprekken passeerde het leven van de verteller de revue. Daarnaast had ik nog enkele gesprekken met zijn echtgenote. Zij leverde ook foto’s aan die ik kon gebruiken ter illustratie van het verhaal. Het is een mooi boek geworden.


In verband met de privacy van verteller en zijn familie kan ik geen foto plaatsen van die happening, maar ik mocht de voorkant van het boek wel gebruiken.


Dit project is nu afgerond. Een volgende verteller wordt al gezocht. Ik ga nog meer levensboeken maken! Leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Apple gebruikers kunnen problemen ondervinden bij het plaatsen van een reactie. Excuses daarvoor.

Voor andere gebruikers: de eenvoudigste methode om een reactie te plaatsen: kies EERST een profiel bij 'Reageer als'. Het makkelijkst is Naam/URL. Je naam is gewenst, een URL hoeft niet. Klik op DOORGAAN. Schrijf vervolgens je reactie. Blok en kopieer (Ctrl+C)/bewaar voor de zekerheid je reactie, voor het geval dat het plaatsen niet in een keer vlekkeloos verloopt (mocht dat zo zijn, dan ligt dat niet aan jou!). Bekijk eventueel een voorbeeld van je reactie. Klik vervolgens op 'Publiceren'.
Vergeet niet aan te vinken dat je geen robot bent.

Op voorhand excuses als het plaatsen van een reactie niet in één keer lukt.