vrijdag 14 december 2018

Kleurentherapie 2016

Gisteren was ik erg enthousiast over de kleurentherapie die ik in 2016 onderging. Daarom is het des te vreemder dat ik er toen niets over schreef. Ik ging op onderzoek uit.

Ik kan alleen maar gokken waarom ik er destijds niets over vertelde.
In 2016 duurde de therapie langer, wel tien dagen in plaats van slechts een week. De laatste opdrachten waren lastig voor mij: bruin, wit en bonte kleuren. Ik kan er dan ook geen foto's van terugvinden. Zoals ik gisteren al zei voelde ik mij op dagen met lastige opdrachten minder vrolijk. Waarschijnlijk was ik zelfs gefrustreerd omdat ik geen geschikte onderwerpen vond om te fotograferen. Voor mijn gevoel ging dat fotoproject als een nachtkaarsje uit, waardoor ik weinig zin had om er iets over te vertellen. 

Ik ga graag in de herkansing met de foto's die ik wel vond, want ik vind ze - toch wel - de moeite waard om te laten zien. 

Geel
Er ligt altijd wel wat geels in mijn fruitschaal.



Blauw
Een vrolijke nietmachine op mijn werk van destijds. 



Rood
Een collage van allemaal rode dingen in huis. 


Ik geef toe dat ik voor dit jaar mijn inspiratie voor de rode opdracht uit deze collage haalde. De foto van dit jaar was echter helemaal 'vers'. 


Oranje
Wederom een collage. 


Groen
Dit is een fles met een ingebouwde, groene citruspers. Je kijkt van bovenaf in de fles, op die citruspers. 




Roze
Eén van de kussentjes op mijn bank. 



Blauw-groen
Het logo van Egelantier ProjectOndersteuning, dat ik al in 2012 ontwierp. Echt mijn kleur dus. 


Zoals gisteren al gezegd: zeker weten dat ik volgend jaar wéér in therapie ga! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Apple gebruikers kunnen problemen ondervinden bij het plaatsen van een reactie. Excuses daarvoor.

Voor andere gebruikers: de eenvoudigste methode om een reactie te plaatsen: kies EERST een profiel bij 'Reageer als'. Het makkelijkst is Naam/URL. Je naam is gewenst, een URL hoeft niet. Klik op DOORGAAN. Schrijf vervolgens je reactie. Blok en kopieer (Ctrl+C)/bewaar voor de zekerheid je reactie, voor het geval dat het plaatsen niet in een keer vlekkeloos verloopt (mocht dat zo zijn, dan ligt dat niet aan jou!). Bekijk eventueel een voorbeeld van je reactie. Klik vervolgens op 'Publiceren'.
Vergeet niet aan te vinken dat je geen robot bent.

Op voorhand excuses als het plaatsen van een reactie niet in één keer lukt.