zaterdag 1 december 2018

Zwart-wit met een beetje kleur - boek!

Ik ben niet zo trouw geweest in het posten van meer foto's van mijn foto-project 'Zwart-wit met een beetje kleur'. Excuses daarvoor.

Het project is inmiddels gestopt. Na wederom 100 foto's. En er kwam ook weer een fotoboek. Bekijk het  hier.




Natuurlijk laat ik je hier niet het hele boek zien. Hier zul je genoegen moeten nemen met alleen de voorkant. Hier is ie:


Ik fotografeerde voor dit boek van maart tot en met oktober 2018. Deze week was het boek klaar. Mijn mams ontvangt volgende week het eerste exemplaar.

Alle foto's kun je hier bekijken op je pc. Leuk natuurlijk, maar een fotoboek kijkt echt anders. Rustiger. 
Wil je het hebben? Het kost € 35,00, inclusief btw en verzendkosten. Laat het me weten via nvheesch@ziggo.nl).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Apple gebruikers kunnen problemen ondervinden bij het plaatsen van een reactie. Excuses daarvoor.

Voor andere gebruikers: de eenvoudigste methode om een reactie te plaatsen: kies EERST een profiel bij 'Reageer als'. Het makkelijkst is Naam/URL. Je naam is gewenst, een URL hoeft niet. Klik op DOORGAAN. Schrijf vervolgens je reactie. Blok en kopieer (Ctrl+C)/bewaar voor de zekerheid je reactie, voor het geval dat het plaatsen niet in een keer vlekkeloos verloopt (mocht dat zo zijn, dan ligt dat niet aan jou!). Bekijk eventueel een voorbeeld van je reactie. Klik vervolgens op 'Publiceren'.
Vergeet niet aan te vinken dat je geen robot bent.

Op voorhand excuses als het plaatsen van een reactie niet in één keer lukt.