woensdag 21 februari 2018

Dagelijks leven in zwart/wit (9)

Het principe is bekend: elke dag een zwart/wit foto zonder mensen en zonder uitleg. Bekijk mijn foto's van dag 81-90. 

Als de foto niet genoeg vertelt, schroom dan niet om uitleg te vragen! 





Voordat ik met deze serie start, laat ik eerst de geschilderde variant van foto 80 zien. Wouw Helma, weer heel erg bedankt! Ik kijk erg uit naar eventuele andere schilderijen van mijn foto's.  




En dan nu mijn foto's van dag 81-90.

Dag 81




Dag 82



Dag 83



Dag 84



Dag 85



Dag 86



Dag 87



Dag 88



Dag 89



Dag 90



Nagenieten van mijn eerdere foto's? Bekijk hier alle foto's.

Ik heb besloten om door te gaan tot 100 foto's. Het einde komt dus in zicht. Maar... er borrelen alweer nieuwe ideeën op voor een volgend fotoproject. Wat dat precies gaat worden en of dat aansluitend aan foto 100 zal starten, weet ik nu nog niet. Hou in ieder geval mijn Koontjes in de gaten! 

1 opmerking:

Apple gebruikers kunnen problemen ondervinden bij het plaatsen van een reactie. Excuses daarvoor.

Voor andere gebruikers: de eenvoudigste methode om een reactie te plaatsen: kies EERST een profiel bij 'Reageer als'. Het makkelijkst is Naam/URL. Je naam is gewenst, een URL hoeft niet. Klik op DOORGAAN. Schrijf vervolgens je reactie. Blok en kopieer (Ctrl+C)/bewaar voor de zekerheid je reactie, voor het geval dat het plaatsen niet in een keer vlekkeloos verloopt (mocht dat zo zijn, dan ligt dat niet aan jou!). Bekijk eventueel een voorbeeld van je reactie. Klik vervolgens op 'Publiceren'.
Vergeet niet aan te vinken dat je geen robot bent.

Op voorhand excuses als het plaatsen van een reactie niet in één keer lukt.