vrijdag 2 maart 2018

Dagelijks leven in zwart/wit (laatste)

Het principe is bekend: elke dag een zwart/wit foto zonder mensen en zonder uitleg. Bekijk mijn foto's van dag 91-100. 

Als de foto niet genoeg vertelt, schroom dan niet om uitleg te vragen! 


Dag 91




Dag 92



Dag 93



Dag 94



Dag 95



Dag 96  



Dag 97



Dag 98


Dit cadeautje dat aan de brug hing, verdient enige toelichting. Vind die hier.


Dag 99



Dag 100



100 dagen, 100 foto's. Ik vind het een mooi aantal om dit project mee af te ronden. Daarom een foto met 'afgelsoten'.
Tijdelijk afgesloten? Waarschijnlijk wel, want ik vind het een veel te leuk project om het geen vervolg te geven. Wat, wanneer en hoe weet ik nog niet. Abonneer je op mijn weblog (dat kan rechts op deze pagina) en je blijft automatisch op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Apple gebruikers kunnen problemen ondervinden bij het plaatsen van een reactie. Excuses daarvoor.

Voor andere gebruikers: de eenvoudigste methode om een reactie te plaatsen: kies EERST een profiel bij 'Reageer als'. Het makkelijkst is Naam/URL. Je naam is gewenst, een URL hoeft niet. Klik op DOORGAAN. Schrijf vervolgens je reactie. Blok en kopieer (Ctrl+C)/bewaar voor de zekerheid je reactie, voor het geval dat het plaatsen niet in een keer vlekkeloos verloopt (mocht dat zo zijn, dan ligt dat niet aan jou!). Bekijk eventueel een voorbeeld van je reactie. Klik vervolgens op 'Publiceren'.
Vergeet niet aan te vinken dat je geen robot bent.

Op voorhand excuses als het plaatsen van een reactie niet in één keer lukt.