vrijdag 30 oktober 2015

NicoLette®s

Zoals jullie ongetwijfeld weten, vind ik het erg leuk om te schrijven. Dat doe ik dus ook regelmatig. Ik schrijf voor deze weblog, voor het Rode Kruis en in levensboeken. Maar ik wil meer! Daarom heb ik besloten mijn schrijfactiviteiten onder te brengen in NicoLette®s.



Ik begon ooit een zakelijke website, Egelantier-ProjectOndersteuning.nl, maar ik merk dat het schrijven, redigeren en vormgeven daar niet zo goed in past. Ik promoot mijn schrijfsels en vormgeefsels wel op de weblog aldaar, maar het voelt toch wel gekunsteld om die onder projectondersteuning te laten vallen. Bovendien ligt mijn hart meer bij het creatief zijn met taal en beeld, dan bij projectondersteuning.

Daarom bedacht ik NicoLette®s: een combinatie van mijn naam en het woord letters. Kortom: NicoLette®s voor schrijven, redigeren en vormgeven.

Een nieuwe toko dus. Daar hoort een nieuwe website bij, en een Facebookpagina. De domeinnaam is inmiddels geregistreerd, de website volgt binnenkort. De Facebookpagina wordt momenteel gevuld.

Tip: doe van tevoren gedegen onderzoek of je op social media je nieuwe naam overal op dezelfde manier vast kan en mag leggen. Ik deed dat te laat en het wordt nu een beetje een rommeltje. Je hebt keuze uit NicoLette®s als naam, Nicolette-rs voor Facebook en (straks) mijn website.

Rommeltje of niet, je gaat meer lezen van mij! 

3 opmerkingen:

  1. Gaaf ik kijk uit naar veel leesplezier😃 groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed van je! Al mijn plannen blijven altijd alleen maar in mijn hoofd zitten. Niet de energie en kracht om het ook echt uit te voeren. Dus petje af voor jou en ga zo door!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Apple gebruikers kunnen problemen ondervinden bij het plaatsen van een reactie. Excuses daarvoor.

Voor andere gebruikers: de eenvoudigste methode om een reactie te plaatsen: kies EERST een profiel bij 'Reageer als'. Het makkelijkst is Naam/URL. Je naam is gewenst, een URL hoeft niet. Klik op DOORGAAN. Schrijf vervolgens je reactie. Blok en kopieer (Ctrl+C)/bewaar voor de zekerheid je reactie, voor het geval dat het plaatsen niet in een keer vlekkeloos verloopt (mocht dat zo zijn, dan ligt dat niet aan jou!). Bekijk eventueel een voorbeeld van je reactie. Klik vervolgens op 'Publiceren'.
Vergeet niet aan te vinken dat je geen robot bent.

Op voorhand excuses als het plaatsen van een reactie niet in één keer lukt.