donderdag 18 juli 2013

Het sneeuwt!!

 Nee he, daar heb je haar weer met haar sneeuw. Ik hoor het je denken. Ik heb inderdaad regelmatig geschreven over de sneeuw die steeds weer opnieuw opdook terwijl het lente moest worden. Maar dit is echt het lezen (en luisteren) waard!
 
Crowded House maakte ooit een lied waarin zij vier seizoenen op een dag bezongen. 
 
Vorige week kwamen wij in ons kikkerlandje met 3 seizoenen ook een heel eind!
 
 
Het is dan eindelijk zomer, maar in mijn achtertuin (dit keer mijn echte achtertuin!) leek het nog even herfst: ik ontdekte een kudde paddenstoelen onder een struik die redelijk uit de zon stond. Kennelijk was het nog vochtig genoeg.
 
 
 
En het sneeuwde! Ja eerlijk waar! De populieren bloeien en als die hun zaadjes loslaten dan lijkt het te sneeuwen. We hebben een hoop populieren in de buurt, dus er trekken ook veel sneeuwbuien over. Elk jaar opnieuw.
Helaas heb ik geen foto uit eigen tuin, maar het zou er zo uitgezien kunnen hebben:


sneeuw in juli
Afbeelding: TV Bolsward
Bijzonder toch?
En nu weer snel genieten van de zomerse temperaturen!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Apple gebruikers kunnen problemen ondervinden bij het plaatsen van een reactie. Excuses daarvoor.

Voor andere gebruikers: de eenvoudigste methode om een reactie te plaatsen: kies EERST een profiel bij 'Reageer als'. Het makkelijkst is Naam/URL. Je naam is gewenst, een URL hoeft niet. Klik op DOORGAAN. Schrijf vervolgens je reactie. Blok en kopieer (Ctrl+C)/bewaar voor de zekerheid je reactie, voor het geval dat het plaatsen niet in een keer vlekkeloos verloopt (mocht dat zo zijn, dan ligt dat niet aan jou!). Bekijk eventueel een voorbeeld van je reactie. Klik vervolgens op 'Publiceren'.
Vergeet niet aan te vinken dat je geen robot bent.

Op voorhand excuses als het plaatsen van een reactie niet in één keer lukt.