dinsdag 1 april 2014

KinderKunst - beestachtig goed!

Vorige zomer nam ik deel aan een cursus 'Tekenen in de Dierentuin' in Dierenpark Amersfoort.
dit voorjaar organiseert de docent van toen, Katrien Janssens, een vergelijkbare cursus maar nu voor kinderen: KinderKunst - beestachtig goed! Ik ontwierp een flyer voor die cursus.

Voor- en achterzijde:
De binnenkant:

De flyer is dubbelzijdig bedrukt en wordt in drieën gevouwen. Het deel met de foto rechts op de eerste afbeelding vormt de voorkant van de flyer. De linkerzijde van de foto is tevens de vouwlijn. Wat je dan overhoudt aan papier, vouw je nogmaals doormidden. De tekeningen zie je als je de voorflap openvouwt.

Ik gebruikte foto's en eigen tekeningen die ik vorig jaar tijdens en na mijn cursus maakte. Ik bedacht toen ook en passant de naam voor deze cursus. Leuk dat Katrien die nu overneemt!

Heb of ken je kinderen tussen 7 en 12 jaar die het leuk vinden om mee te doen? Meld ze aan! Het is echt leuk en Katrien is een geweldige juf. Doen hoor!
Tot ziens!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Apple gebruikers kunnen problemen ondervinden bij het plaatsen van een reactie. Excuses daarvoor.

Voor andere gebruikers: de eenvoudigste methode om een reactie te plaatsen: kies EERST een profiel bij 'Reageer als'. Het makkelijkst is Naam/URL. Je naam is gewenst, een URL hoeft niet. Klik op DOORGAAN. Schrijf vervolgens je reactie. Blok en kopieer (Ctrl+C)/bewaar voor de zekerheid je reactie, voor het geval dat het plaatsen niet in een keer vlekkeloos verloopt (mocht dat zo zijn, dan ligt dat niet aan jou!). Bekijk eventueel een voorbeeld van je reactie. Klik vervolgens op 'Publiceren'.
Vergeet niet aan te vinken dat je geen robot bent.

Op voorhand excuses als het plaatsen van een reactie niet in één keer lukt.